Wednesday, January 4, 2012

Perasan ini

Assalamualaikum
Ini muka orang penat. Gilahh. Training olahraga makin dahsyat. Btw, hari ni hari first sekolah untuk tahun 2012. Budak form one tahun ni ramai betul. And, banyak kelas ditukarkan dari block B ke block lain. Macamtu lah lebih kurang. Macam keling aje susunan kelas.

Kebanyakkan budak perempuan kelas aku tidak puas hati dengan tudung mereka. Termasuklahh aku. Longgar dan gila. Daripada tudung tu berlipat, terus tak lipat. Malas dahh aku. Aku fikir tahun ni taknak ade jawatan langsung. Mereka undi aku. Tapi kali ni, jawatan aku ialahhhh bendahari. Heh heh. Aku menyokong Athirah jadi penolong. Aku dah banyak kali jadi penolong. Bagikann. Guru kelas 2A pulak, Cikgu Nurul Huda. Comell. Sporting aje. Dia ajar BM.

Aku malas nak lepak dengan budak-budak main kat luar. Aku penat tahap gaban ni. Keluar rumah pun sakit hati aje. Besok tiada training, cikgu meeting. Aku bahagia. And esok aku dengan geng aku nak buat jadual bertugas. Sebenarnya ini tugas Syahir selaku Ketua Kebersihan. Tapi, aku tak yakin dengan dia. Biarlahh aku dengan geng aku je yang buat. Thirah pun setuju.
Aku rindu kan kau. Tapi kau macam buat bodoh aje kan? Kau macam dah tak pernah kenal aku langsung. Damn. Kau nampak aku pun, macam aku ni orang yang dah takde makna langsung. Okfine. Aku pun nak buat macamtu. Aku memang dah deleted segala tentang kau drpd phone aku. Tapi, untuk memadam diri kau daripada memori aku itu satu perkara yang sangat susah. Hmm. It's okay. Aku tahu yang kau sebenarnya bahagia tanpa aku kan. 

Aku malas dah nak update blog. Busy. Busy and busy. Dan kena study study and study. Aku taknak jadi macam budak form one lagi yang happy aje memanjang. Tak serious sangat. Aku kena lebih matang. Matang.  Time buat nota geografi tadi, aku asyik tulis tarikh 4 Januari 2011. Heww. Okay. Doakan aku bahagia ye.

No comments: