Wednesday, January 25, 2012

Realiti.

Assalamualaikum
Kalau aku mahu buat entry, aku mesti memerlukan ketenangan. Means, tiada lagu Lazy Song untuk didengar. Ataupuun, lagu price tag. Kedengaran hanya bunyi kipas KDK yang berpusing lajuu. Shiuuu. Aku sejuk. Peluh yang banyak membuat badann aku cool bila kena angin. Ya. Cool.

Aku happy lah jugak bila Raziman pindah and nak masuk sekolah aku. Choy, terima kasih tegur aku. Aku hargai itu ya. Aku masih ingat saat kita bertemu di kedai Solaris masa aku nak pergi sekolah agama, 2 tahun lepas. Heww. Rushed gila kot aku. Nasib kain tak sangkut dekat rantai basikal.

Aku taktahu kenapa kadang-kadang aku benci dan menyampah dengan kawan aku sendiri. Ya. Ade aje yang aku tidak puas hati. Mereka juga. Dah salah buat muka sepuluhh sen. Benci .__. Tapi, mereka tetap kawan aku. Aku sayang mereka? Yaaaaa, aku sayang semua kecuali ... Eah eahh. Lupakan.

Kali pertama aku melihat bumi pada tarikhhh 6 Mei 1998 tepat jam 8.00 pagi. Heh heh. Tengok surat beranak leww. Okay, aku terjumpa personaliti orang yang lahir pada bulan Mei kat satu blog ni. Gilaa ohh. Banyak sama -.-



- keras hati dan degil : ya laa tu
- kuat semangat dan bermotivasi tinggi : no comment
- pemikiran yang sangat tajam : Eheheee
- mudah marah : jujur, memang ponn. Benci perangai ni
- perasaan yang mendalam : Apakahh ini?
- pandai menarik hati orang : Cewahhhh
- cantik dari segi mental dan fizikal : Entohhleee
- suka kepada sastera, muzik, seni dan melancong : Of courseee
- pandai berdebat : Ye lee kot
- mudah dipujuk : Macam takk mudah ajoo -__-
- tidak suka duduk rumah : Ya. Tapi, malas nak keluar dari pagar rumah
- agak boross : Inilee kelemahan yang tak berapa lemah sangat

Haaaaaaaaaaaa, teruk jugakk T^T. Banyak lagi, malas nak type. Bukan ade yang bacoo pun.


No comments: