Sunday, March 25, 2012

Dulu lain

Assalamualaikum
179065_193549410655482_139814722695618_789745_8089430_n_large 
Alhamdulillah, SMKSM johan MSSNM kawasan merlimau tahun ni. sekolah pulai pun johan bagi kategori sekolah rendah. hari last kat smk sungai rambai tu kulit aku dah macam tahi cicak. ya, hitam dan putih. hekk. takpelah, biasalah kan adat masuk olahraga.

time kat mss ada seorang kenalan aku di sana. dia lelaki. aku memang dapat rase yang sejak dua menjak ni dia macam rapat semacam dengan aku. kitorang memang dah rapat time camping dekat terengganu hari tu. cumaaa, aku taknak ganggu dia lagi sebab aku dpt tahu dia dah couple dengan kak nisa. aku taknak orang panggil aku perampas bakal suami orang. ha-ha-ha.

tetiba dia hantar satu text ade perkataan sayang. seriously, dulu time form one aku masih boleh terima pakwe aku panggil sayang, dear kecuali baby. tapi, bila dia panggil aku sayang aku macam takboleh nak terima langsung. geli makk. ni mungkin kesan dah lama meninggalkan zaman cinta monyet.

hari jumaat aku memang malas nak datang sekolah. mengenangkan nak minta homeworkZz,nota kat gang, aku datanglah jugak. gila lahh, banyak betul kerja yang aku kena buat. 3 hari tak belajar dalam kelas. Ya allah, memang banyak gua cakap lu. time kh, kitorang kena menjahit. erghhh. aku memang tak suka menjahit. aku suka masak aje. terkial-kial aku nak menjahit. jahit kia yang senang pun aku terlupa.
 
doakan aku sihat eah. demam ni. hmn. mungkin sebab asyik menjerit bagi sokongan time mss. pulak menjerit kuat-kuat bawah matahari yang panas. biasalah, ozon nipis kan.