Saturday, June 1, 2013

Itu lah.

Aku tahu homework aku banyak. Dan, aku takboleh buat homework kat meja dapur. refrigerator tu....
asyik panggil aku jeh. ah hiperbola je. aku yang taktahan bila bayangkan makanan kat dapur. 

sebenarnya 

entahlah.

aku memang susah nak dapat A untuk KH. aku pun tak faham kenapa.....

erm kenapa aku tak suka jahitan aku cuma suka masakan dan elektronik.

i prefer to perdagangan from ert hahahaha susah betul aku nak sayang ert ni macam mana aku sayang novel anthem. 

Allah yang kita sembah.></div></a>

















<div id=

yah, aku sentap bila baca gambar ni. yelah, bila dengar azan je bukan nak terus solat boleh pulak switch on tv. bila nk buat solat dhuha, mula la macam - macam alasan. Duh tipisnya iman woi. 

sometimes.

aku tak suka cuti sekolah sebab aku akan bangun pagi untuk solat subuh lambat gila. 

ye,taklah subuh denesorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 

subuh gajah kot. 

hmn 

ok. aku memang tak sabar nak pergi popular. 

the-disney-words:

Love Disney quotes? This blog is just for you!